شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 

ویندوز ۸.۱ هم‌اکنون از صفحه‌ نمایش‌ها تا حداکثر رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و مقیاس بندی صفحه در این ویندوز بر اساس رزولوشن صفحه نمایش تنظیم می‌شود. امروز PCPortal فاش کرده که مایکروسافت پشتیبانی از رزولوشن‌های 8K و مقیاس‌بندی بهتر DPI را در ویندوز ۹ با شماره ساخت ۹۸۳۲ اضافه کرده است

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 گوگل به تنظیمات ایمنی خود چیز تازه‌ای نیفزوده است اما با ارائه یک پانل جدید، کاربران را تشویق و راهنمایی می‌کند تا پنج گام مهم امنیتی را برای حفظ امنیت حساب‌های خود بردارند.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 در چند اسکرین شات از صفحه دسک‌تاپ یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز ٩، تصویری روشن از آن‌چه قرار است ویندوز ٩ باشد را به ما نشان می‌دهد.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: جمعه 21 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 یکی از راههای بالا بردن امنیت و سرعت در دستگاه های ذخیره سازی تغیر فرمت آن ها از FAT32 به NTFS است. این نوع فرمت به خاطر کارایی های که دارد می تواند امنیت و سرعت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ فرمت های که برای فلش مموری ها وجود دارد اغلب FAT32 است این نوع فرمت یک سیستم فایل ۳۲ بیتی است که می تواند کلاسترهای بیشتری را نسبتبه سیستم های فایلی قدیمی تر آدرس دهی کند. در ضمن این فرمت از پارتیشن های تا ۸ ترابایت پشتیبانی می کند.

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀