شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 یکی از راههای بالا بردن امنیت و سرعت در دستگاه های ذخیره سازی تغیر فرمت آن ها از FAT32 به NTFS است. این نوع فرمت به خاطر کارایی های که دارد می تواند امنیت و سرعت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ فرمت های که برای فلش مموری ها وجود دارد اغلب FAT32 است این نوع فرمت یک سیستم فایل ۳۲ بیتی است که می تواند کلاسترهای بیشتری را نسبتبه سیستم های فایلی قدیمی تر آدرس دهی کند. در ضمن این فرمت از پارتیشن های تا ۸ ترابایت پشتیبانی می کند.

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 اگه یه لپ تاپ خام داشته باشید یعنی تازه خریده باشید که ویندوز روش نباشه و شما بخواین روش ویندوز نصب کنید ، تو یه قسمت که مربوط به پارتیشن بندی میشه باید سایز درایو ها یا همون پارتیشن ها رو مشخص کنید . پارتیشن C برای ویندوز و دو یا چند تا پارتیشن یا درایو دیگه برای ذخیره فایل های صوتی و تصویری و غیره . ویندوز رو نصب میکنید و بالا میاد شما هم خوشحال و شنگول از اینکه همه چی درست پیش رفته و هیچ مشکلی وجود نداره . میرید تو My Computer می بینید غیر از پارتیشن C و درایو DVD ، پارتیشن دیگه ای نیست .


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ احتمال پاک شدن پارتیشن بعد از نصب ویندوز کمه اما به هر حال این مسئله می تونه به یه کابوس تبدیل بشه .


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 شاید این سوال هنگام انتخاب نوع ساختار پارتیشن بندی سیستم تان برای شما هم پیش آمده باشد که اگر در ساختار NTFS باشند بهتر است یا اگر در ساختار FAT32 ؟ کدام یک از امنیت بالاتری برای پارتیشن بندی داده های داخلی  برخوردارند ؟ یا به عبارت دیگر اصلا تفاوت NTFS و FAT32 در چیست؟البته همه ی ما کم و بیش در این مورد اطلاعاتی داریم اما هدف ما از ارائه ی این مطلب بررسی بیشتر آنها بوده است .

 

.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: دو شنبه 16 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد