شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 

امروزه تمامی کاربران کامپیوتر و موبایل از اینترنت در منزل خود استفاده میکنند. مودم های امروزی دو نوع با سیم و بی سیم هستند، که مودم های بی سیم به دلیل قابلیت های بالا، کاربر بیشتری دارد. اما در این میان وجود ترافیک محدود در سرویس های اینترنت باعث شده تا کاربران نگران تمام شدن حجم ترافیک خود باشند.

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 خرداد 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

برای ما که یادمان نمی‌آید نیم ساعت پیش در گوگل چه عبارتی را جستجو کرده‌ایم احتمالا خیلی جسارت و شجاعت می‌خواهد که همه جستجوهایمان را از اولین روزی که از این سرویس جستجو استفاده کرده‌ایم یک‌جا ببینیم. اما غیر از مواقعی که از مرورگرتان در حالت "incognito" استفاده کرده‌اید گوگل همه جتسجوهای شما را دارد.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: شنبه 5 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 اسفند 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

آیا احساس می‌کنید سرعت گوگل کروم کاهش پیدا کرده و کند شده است؟ راه حلی برای شما داریم.

اول اینکه راه‌های فراوانی برای‌ تر و تازه کردن مرورگر وجود دارد. از پاک کردن افزونه‌های غیرلازم گرفته تا پاک کردن هیستوری و فایل‌های کش شده همگی می‌توانند به افزایش سرعت کمک کنند.

اما در این مطلب درباره یک مورد از تنظیمات توضیح می‌دهیم که ممکن است واقعا به کار شما بیاید.

۱. ابتدا روی منو (سه خط موازی گوشه بالا سمت راست) بزنید.

۲. حالا گزینه Settings را انتخاب کنید.

۳. در پایین صفحه روی Show advanced settings بزنید و به بخش System بروید.

۴. تیک گزینه Use hardware acceleration when available را بردارید.

۵. کروم را ری استارت کنید.

حالا احتمالا سرعت کروم افزایش پیدا می‌کند.

 

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: شنبه 18 بهمن 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: دو شنبه 6 بهمن 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

نسخه دوم جایگزین شد.

کسانی که با نسخه قبلی مشکل داشتند این نسخه را امتحان کنند.

قبل از ورود ویندوز. 8 مایکروسافت و برخی کارشناسان این ویندوز را یک انقلاب در صنعت رایانه و نرم افزار دانستند.اما متاسفانه با گذشت حدود ۱ سال هنوز این انقلاب را تجربه نکردیم! درواقع کاربران ویندوز هنوز این نسخه را لایق جایگزینی ویندوز۷ نمی دانند. تعداد کاربران ویندوز۸ به تازگی با اخلاف اندک از ویندوز ویستا پیشی گرفته که این رقم بسیار پایینی است و این نشان می دهد که ویندوز۸ هنوز راه زیادی تا فراگیر شدن پیش رو دارد و برای این امر دلایلی زیادی وجود دارد.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 گوگل به تنظیمات ایمنی خود چیز تازه‌ای نیفزوده است اما با ارائه یک پانل جدید، کاربران را تشویق و راهنمایی می‌کند تا پنج گام مهم امنیتی را برای حفظ امنیت حساب‌های خود بردارند.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 یکی از راههای بالا بردن امنیت و سرعت در دستگاه های ذخیره سازی تغیر فرمت آن ها از FAT32 به NTFS است. این نوع فرمت به خاطر کارایی های که دارد می تواند امنیت و سرعت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ فرمت های که برای فلش مموری ها وجود دارد اغلب FAT32 است این نوع فرمت یک سیستم فایل ۳۲ بیتی است که می تواند کلاسترهای بیشتری را نسبتبه سیستم های فایلی قدیمی تر آدرس دهی کند. در ضمن این فرمت از پارتیشن های تا ۸ ترابایت پشتیبانی می کند.

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

برای همه‌مان پیش آمده. وسط جلسه یا در میان راه و یا سر کلاس هستیم که باتری دارد تمام می‌شود. شارژر را هم جا گذاشته‌اید و یا جایی هستید که پریز برق در دسترس نیست. کارتان هم هنوز تمام نشده، امید را از دست ندهید.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 اگه یه لپ تاپ خام داشته باشید یعنی تازه خریده باشید که ویندوز روش نباشه و شما بخواین روش ویندوز نصب کنید ، تو یه قسمت که مربوط به پارتیشن بندی میشه باید سایز درایو ها یا همون پارتیشن ها رو مشخص کنید . پارتیشن C برای ویندوز و دو یا چند تا پارتیشن یا درایو دیگه برای ذخیره فایل های صوتی و تصویری و غیره . ویندوز رو نصب میکنید و بالا میاد شما هم خوشحال و شنگول از اینکه همه چی درست پیش رفته و هیچ مشکلی وجود نداره . میرید تو My Computer می بینید غیر از پارتیشن C و درایو DVD ، پارتیشن دیگه ای نیست .


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ احتمال پاک شدن پارتیشن بعد از نصب ویندوز کمه اما به هر حال این مسئله می تونه به یه کابوس تبدیل بشه .


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

وای فای هر دو لپ تاپ را روشن کنید.

 

از منوی استارت، open Network and Sharing Centerبروید پنجره Network and Sharing Centerظاهر خواهد شد روی Setup up a new connection کلیک کنید سپس روی Set up a wireless ad hoc network رفته و Next را بزنید.

 

به این ترتیب add-hoc comectiam ایجاد می شود

در لپ تاپ تون روی کانکشن ad-hoc ایجاد شده کلیک کرده و connect را بزنید در هر لپ تاپ از قسمتNetwork and Sharing Center باید network group تغییر دهید.

 

Password protected sharing را خاموش کنید برای انجام این کار وارد Network and Sharing Center شده و ازسمت چپ روی Change advance Sharing Settings کلیک کنید:

 

گزینه Turn Off password protected sharing را انتخاب و Save Changes را بزنید.

 

اکنون Network and Sharing Center را باز کنید. روی network connection ،کلیک کنید پنجره Network باز می شود و سیستم های متصل را نمایش خواهد می شود.

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

اسکایپ نرم افزار ارتباطی محبوبی است که اکنون متعلق به مایکروسافت است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با افرادی که در لیست دوستانتان قرار دارند ارتباط نوشتاری، دیداری یا شنیداری داشته باشید. اما هنگامی که از گزینه چت نوشتاری استفاده می کنید تمامی مکالمات شما به صورت پیش فرض ذخیره می شوند. این بدان معناست که تمامی مکالمات نوشتاری شما به افراد مختلف تا زمانی که شما آنها را پاک نکنید بر روی کامپیوترتان ذخیره می شوند.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

اگر به هر دلیل از فیس‌بوک بازی خسته شده‌اید و می‌خواهید به طور کلی از شر فیس‌بوک خلاص شوید، این راهنما که در دو قسمت منتشر می‌شود به شما کمک می‌کند به صورتی موثر اطلاعات و ردپای خود را از دنیای مجازی پاک کنید.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

  تا به حال شده بخواهید بر روی فلش مموری خود پسورد بگذارید ؟؟ امروز قصد داریم توی این پست روش گذاشتن پسورد روی فلش مموری رو براتون آموزش بدم. البته شاید بگین که گذاشتن پسورد روی فلش مموری کار خاصی نداره که کافیه نرم افزار مربوط به قفل گذاری رو دانلود کنی . با اون نرم افزار روی فلش مموری رمز بزاری . اما باید خدمتتون عرض کنم که امروز توی این آموزش قصد دارم آموزش گذاشتن پسورد روی فلش مموری بدون نرم افزار خاص رو براتون آموزش بدیم.

قابلیت BitLocker To Go که در ویندوز 7 ارائه شده قابلیتی فوق العاده جذاب و کارآمد بوده با استفاده از این قابلیت ویندوز سون شما می توانید داده های خود را که در ابزار قابل حمل ذخیره کرده اید رمز دار کنید در این اموزش نحوه رمز دار کردن(پسورد گذاری) درایو فلش خود را توسط این قابلیت، نحوه اینکه آیا داده ها رمز دار شده اند و این که رمز را از درایو پاک کنید خواهید آموخت.

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 8 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 ویندوزهای 8 و 8.1 وقتی بالا می‌آیند مستقیم وارد محیط کاربری نمی‌شوند بلکه صفحه قفل ویندوز را نشان می‌دهد و کاربر برای ورود به ویندوز باید دکمه‌ای را فشار دهد.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 همان طور که قبلا مرورگر افزونه ای را به کاربران معرفی کردیم که با نصب آن در مرورگر خود، به راحتی یک کلیک خواهند توانست تا ویدئوی مورد نظر خود در یوتیوب را با کیفیت انتخابی خود دانلود نمایند! بدون هیچ دردسری! یعنی دیگر احتیاج به استفاده از نرم افزار جداگانه ای نخواهند داشت! بلکه کلید دانلود ویدئو در زیر آن در خود سایت youtube ظاهر خواهد شد!
به درخولست کاربران عزیز آموزش نصب افزونه دانلود از یوتیوب برای کروم به آموزش گذاشته ایم.


 

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 این روش در زمانی به کار میرود که ایمیل های تبلیغاتی زیاد داشته باشید و خودم که از ایمیل های تبلیغاتی یا به دردنخور متنفرم و خب برای اینکه شما هم مثل من از شر این ایمیل ها راحت بشید تغییرات زیرا در جیمیل خود اعمال نمایید تا از شر اینگونه ایمیل ها راحت بشید .

۱ ) برای اینکار وارد جیمیل خود شده و مانند تصویر زیر بر روی  Mail Options کلیک نمایید .

 

 

 

2 ) از منوی سمت چپ بر روی Filters کلیک نمایید و سپس در ستون میانی بر روی Add  کلیک نمایید .

 

 

1 –  در کادر روبروی عبارت Filter Name اسمی برای فیلتر خود انتخاب نمایید .

 2 – در این قسمت میتوانید تمامی کادرها را پر نمایید یا مثل تصویر زیر فقط ایمیل دریافتی را وارد نمایید .

توضیخات لازم :

:.: Sender = نامه های دریافتی

:.: Recipient = نامه های ارسال شده

:.: Subject = موضوع

:.: Email Body = محتوای ایمیل

 3 – در این قسمت باید یک پوشه انتخاب نمایید تا ایمیل های فیلتر شده درون آن قرار گیرد . در صورتی که میخواهید ایمیل های تبلیغاتی پس از دریافت حذف شوند بر روی Trash قرار دهید .

 4 – و در آخر بر روی Save کلیک نمایید .

 

* برای فیلتر کردن ایمیل های بیشتر میتوانید همین مراحل بالا را دوباره سر بگیرید .

* از قرار دادن ایمیل های تکراری در فیلترها جلوگیری کنید .

با تشکر فراوان

 

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: شنبه 30 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

آموزش فعال کردن   3.5 NET Framework. و  2 NET Framework. به صورت آفلاین یعنی بدون اتصال به اینترنت با استفاده از خود DVD ویندوز 8 - با توجه به اینکه برخی از برنامه قدیمی برای اجرا و نصب نیاز به نسخه های قبلی   NET Framework. دارند.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 به گزارش شگفت انگیز : اغلب نرم افزارهایی که از وب سایت ها دانلود می شوند، نیازمند شماره سریال (Serial Number) هستند. گاهی اوقات، یافتن شماره سریال برای نرم افزار ها بسیار مشکل و وقت گیر است. در این قسمت از سری ترفندها با ترفندی فوق العاده ای در گوگل آشنا می شویم که به شما امکان می دهد، شماره سریال هر نرم افزاری را پیدا کنید.

عبارت «۹۴FBR» بخشی از Activation Key نسخه Pro نرم افزار آفیس ۲۰۰۰ محسوب می شود که به صورت بسیار گسترده ای برای دور زدن مشکل فعال سازی آفیس ۲۰۰۰ استفاده می شود. با جستجو کردن نام  نرم افزار در کنار عبارت ۹۴FBR با نتایجی مواجه می شوید که در آن ها شماره سریال نرم افزار مورد نظر شما درج شده است. برای استفاده از این ترفند تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

گام اول: به وب سایت گوگل بروید.

گام دوم: عبارت Software 94FBR را تایپ کنید.

به جای عبارت Software، نام نرم افزار را بنویسید. برای مثال اگر به دنبال شماره سریال نرم افزار Nero هستید، بنویسید: Nero 94FBR

گام سوم: حالا کلید اینتر را بفشارید تا مانند تصویر زیر شماره سریال نرم افزارتان را بیابید.

منبع : شگفت انگیز

 

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

تاکنون برای تغییر ظاهر جی میل مجبور بودیم از اسکریپت های توسعه داده شده ی greasemonkey در مرورگر فایرفاکس استفاده کنیم اما ازین پس دیگر نیازی به این کار نیست.
گوگل امروز قابلیت تغییر پوسته در جی میل را بصورت رسمی عرضه کرد و شما می توانید با چند کلیک ساده شکل و شمایل جی میل خود را تغییر دهید. بیشتر از ۳۰ طراحی در رنگبندی های متفاوت وجود دارد که قادر خواهید به دلخواه هر یک را انتخاب نمایید.پیش از این گوگل ، امکان تغییر ظاهر را در شبکه اجتماعی خود ، Orkut فراهم آورده بود.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

چند ترفند کاربردی در یاهو مسنجر

چگونه از شر افراد مزاحم در یاهو مسنجر خلاص شویم ؟؟؟

چت همزمان با چند نفر ؟؟؟

با چه کسانی چت کرده اند ؟؟

طریقه لاگین شدن سریع ؟؟؟

چگونه در ياهو مسنجر با هك مقابله كنيم؟


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

شاید تاکنون برای شما این سوال مطرح شده باشد که علت افت ناگهانی سرعت کامپیوتر و کند کار کردن آن چیست و برای بهبود و یا افزایش سرعت آن می بایست چه اقدام و یا اقداماتی را انجام داد ؟ پاسخ به سوال فوق متغیر بوده و ممکن است دلایل متعددی در این رابطه وجود داشته باشد . در برخی موارد ممکن است با رعایت برخی نکات ساده در خصوص نحوه نگهداری سیستم مشکل برطرف گردد و در موارد دیگر ممکن است مجبور به ارتقاء سیستم و یا تعویض قطعات مسئله دار گردیم . در ادامه به برخی نکات اولیه به منظور بهبود کارآئی سیستم اشاره می گردد .
▪ اجرای دقیق Scan disk : وجود اشکال در فایل های ذخیره شده بر روی هارد دیسک ممکن است کاهش کارآئی سیستم و بروز اشکالات فیزیکی هارد دیسک را بدنبال داشته باشد . با اجرای برنامه Scan disk می توان تعداد زیادی از خطاهای موجود بر روی هارد دیسک را برطرف نمود . برنامه فوق بررسی لازم در خصوص وجود اشکالات فیزیکی بر روی هارد دیسک را نیز انجام خواهد داد . بخاطر داشته باشید که با توجه به ظرفیت هارد دیسک نصب شده بر روی کامپیوتر ، فرآیند بررسی وضعیت هارد دیسک می تواند مدت زمان زیادی بطول انجامد و نمی بایست در این فاصله عملیات خاصی را انجام داد .
▪ حذف فایل های موقت موجود بر روی هارد دیسک : فایل های موقت به آندسته از فایل ها اطلاق می گردد که معمولا" پس از نصب یک برنامه همچنان بر روی هارد دیسک باقی می مانند و می توان بدون نگرانی اقدام به حذف آنان نمود .


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

با ترفندی که امروز براتون میذارم شما میتونید که با تایپ کردن بر روی کیبورد یا همون صفحه کلید کامپیوتر خود را روشن نمایید. البته این قابلیت در کامپیوترها بر متفاوت بودن مادربوردها متغیر است ولی معمولا بیشتر مادربوردها از جمله گیگا این قابلیت را دارد. آموزش اجرا: …

۱٫ابتدا باید وارد بایوس سیستم خود شود بدین منظور هنگامی که کامپیوتر خود را روشن مینمایید قبل از آنکه وارد ویندوز شوید دکمه Delete را بزنید تا وارد محیط بایوس شوید.

۲٫شما باید بر روی منو (Power Management setup) رفته و اینتر را بزنید. این منو در بیشتر مادربوردها منو چهارم میباشد. البته ممکن است که همچنین منویی را پیدا نکنید پس بنابراین بدنبال منوی مشابه آن بگردید.

۳٫سپس منوی (Power by Keyboard) را انتخاب نمایید. در حالت معمول باید روبروی این منو عبارت Disabled نمایش داده شده باشد.

۴٫سپس با استفاده از دکمه (Page Down) کیبود خود، عبارت Disabled را به Password تغییر دهید. سپس اینتر را فشار دهید و پسورد خود را تایپ نمایید و اینتر را فشار دهید و دوباره باید پسورد را تکرار کنید و اینتر را فشار دهید.(همانطور که اشاره شد ،بعضی از مادربوردها عبارت Password را ندارند پس شما باید عبارت Any Key را انتخاب نمایید و در این حالت شما میتوانید با یک کلید کامپیوتر خود را روشن نمایید.)

۵٫حال دکمه Escape را که در گوشه ی بالا در سمت چپ کیبورد قرار دارد را بزنید و منو Save and Exit را انتخاب نمایید و دکمه (Y) را به نشانه Yes فشار دهید و از محیط بایوس خارج شوید.

منبع : سی پنل

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

صد داریم تا هم اکنون یک ترفند بسیار هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم! با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید به شکل مخفیانه ، دوربین های مداربسته نصب شده بر مکانهای امنیتی و سری را مشاهده کنید. مکانهایی اعم از نیروگاههای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی ، کارخانه های خارجی ، شرکتهای پتروشیمی خارجی و .... .جالب اینکه این عمل مخفیانه از طریق جستجوگر معروف گوگل فراهم شده است. همچنین امکان مشاهده لحظه به لحظه بشکل عکس و همین طور با تغییر زاویه و بزرگنمایی نیز وجود دارد.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



برای این کار:
به موتور جستجوی گوگل بروید. (www.google.com)
اکنون دستور زیر زیر را Copy & Paste کرده و جستجو نمایید:
inurl:"ViewerFrame?Mode="

0
حال گوگل نتایجی را برای شما مشخص میکند. کافی است به هر یک از لینکهای موجود کلیک کنید تا به یکی از دوربینهای مداربسته امنیتی مراجعه کنید.
با استفاده از ابزار کنار صفحات میتوانید نمایش دوربین را تغییر دهید.
لازم به ذکر است میتوانید تا صفحات زیادی پیشروی کنید و لینکهای متعددی را چک و دوربینهای هر یک را مشاهده کنید.

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

حتمأ شما نیز میدانید که در داخل محیط ویندوز و در یک محیط خاص مانند دسکتاپ یا پوشه My Documents نمیتوان دو فولدر با نام یکسان ساخت. چرا که از نظر منطقی و آدرس دهی در داخل ویندوز این کار شدنی نیست. اما هم اکنون قصد داریم ترفندی ساده را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید در یک محل دو فولدر با یک نام کاملأ یکسان بسازید!

برای اینکار:


از طریق My Computer به محلی که قصد دارید دو فولدر با نام یکسان را بسازید بروید.
با راست کلیک و انتخاب New > Folder فولدر جدیدی ساخته و نام آن را به عنوان مثال titre rooz بگذارید.
همان طور که میبینید در این نام بین دو واژه rooz و titre یک فاصله توسط Space زده شده است.
حال مجددأ فولدر جدیدی ساخته و نام آن را این بار به صورت زیر قرار دهید:
واژه titre را تایپ کنید سپس کلید Alt را گرفته و عدد 255 را وارد کنید (از کلیدهای سمت راست کیبورد استفاده کنید) ، خواهید دید که یک فاصله تایپ خواهد شد. حالا واژه rooz را وارد کنید.
با این کار شما دو فولدر با نام یکسان دارید که ظاهرأ نام یکسانی دارند اما در کاراکترهای وارد شده تفاوت باطنی وجود دارد.

 

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

این آموزش رو بصورت یک فایل PDF آماده کردم که همراه با تصویر هم هستش و برای دانلود گذاشتمش.

دانلود

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

امروزه نرم افزارهای Portable یا به اصطلاح پرتابل (قابل حمل) به دلیل مزیت‏های خاصی که دارند از طرفداران زیادی برخوردارند. این گونه نرم افزارها نسخه‏های بدون نیاز به نصب برنامه‏های معمولی هستند که دارای کاربردهای گوناگونی می‏باشند. در سیستم‏هایی که محدود شده‏اند و امکان نصب برنامه وجود ندارد با استفاده از نسخه‏های پرتابل برنامه‏‏ها امکان اجرای آنها بدون نیاز به نصب وجود دارد. همچنین نرم افزارهای پرتابل را می‏توان در فلش دیسک ذخیره کرد تا در هر زمانی امکان اجرای مستقیم برنامه‏ها بدون نصب آنها فراهم باشد. برای دستیابی به نسخه‏های پرتابل برنامه‏ها راه‏های گوناگونی وجود دارد. می‏توان آنها را مستقیماً از اینترنت دانلود کرد. یا اینکه با استفاده از نرم افزارهای جانبی نظیر Thinstall به قابل حمل سازی برنامه‏ها پرداخت. اما در این ترفند قصد داریم به نحوه پرتابل کردن نرم افزارها با استفاده از نرم افزار معروف WinRAR بپردازیم. WinRAR را اکثر کاربران به عنوان یک نرم افزار فشرده ساز می‏شناسند اما با استفاده از این ترفند از آن می‏توان برای پرتابل کردن نرم افزارها نیز استفاده کرد.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد