شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 

برای همه‌مان پیش آمده. وسط جلسه یا در میان راه و یا سر کلاس هستیم که باتری دارد تمام می‌شود. شارژر را هم جا گذاشته‌اید و یا جایی هستید که پریز برق در دسترس نیست. کارتان هم هنوز تمام نشده، امید را از دست ندهید.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 اگه یه لپ تاپ خام داشته باشید یعنی تازه خریده باشید که ویندوز روش نباشه و شما بخواین روش ویندوز نصب کنید ، تو یه قسمت که مربوط به پارتیشن بندی میشه باید سایز درایو ها یا همون پارتیشن ها رو مشخص کنید . پارتیشن C برای ویندوز و دو یا چند تا پارتیشن یا درایو دیگه برای ذخیره فایل های صوتی و تصویری و غیره . ویندوز رو نصب میکنید و بالا میاد شما هم خوشحال و شنگول از اینکه همه چی درست پیش رفته و هیچ مشکلی وجود نداره . میرید تو My Computer می بینید غیر از پارتیشن C و درایو DVD ، پارتیشن دیگه ای نیست .


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ احتمال پاک شدن پارتیشن بعد از نصب ویندوز کمه اما به هر حال این مسئله می تونه به یه کابوس تبدیل بشه .


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

وای فای هر دو لپ تاپ را روشن کنید.

 

از منوی استارت، open Network and Sharing Centerبروید پنجره Network and Sharing Centerظاهر خواهد شد روی Setup up a new connection کلیک کنید سپس روی Set up a wireless ad hoc network رفته و Next را بزنید.

 

به این ترتیب add-hoc comectiam ایجاد می شود

در لپ تاپ تون روی کانکشن ad-hoc ایجاد شده کلیک کرده و connect را بزنید در هر لپ تاپ از قسمتNetwork and Sharing Center باید network group تغییر دهید.

 

Password protected sharing را خاموش کنید برای انجام این کار وارد Network and Sharing Center شده و ازسمت چپ روی Change advance Sharing Settings کلیک کنید:

 

گزینه Turn Off password protected sharing را انتخاب و Save Changes را بزنید.

 

اکنون Network and Sharing Center را باز کنید. روی network connection ،کلیک کنید پنجره Network باز می شود و سیستم های متصل را نمایش خواهد می شود.

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀