شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 

اسکایپ نرم افزار ارتباطی محبوبی است که اکنون متعلق به مایکروسافت است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با افرادی که در لیست دوستانتان قرار دارند ارتباط نوشتاری، دیداری یا شنیداری داشته باشید. اما هنگامی که از گزینه چت نوشتاری استفاده می کنید تمامی مکالمات شما به صورت پیش فرض ذخیره می شوند. این بدان معناست که تمامی مکالمات نوشتاری شما به افراد مختلف تا زمانی که شما آنها را پاک نکنید بر روی کامپیوترتان ذخیره می شوند.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

اگر به هر دلیل از فیس‌بوک بازی خسته شده‌اید و می‌خواهید به طور کلی از شر فیس‌بوک خلاص شوید، این راهنما که در دو قسمت منتشر می‌شود به شما کمک می‌کند به صورتی موثر اطلاعات و ردپای خود را از دنیای مجازی پاک کنید.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

  تا به حال شده بخواهید بر روی فلش مموری خود پسورد بگذارید ؟؟ امروز قصد داریم توی این پست روش گذاشتن پسورد روی فلش مموری رو براتون آموزش بدم. البته شاید بگین که گذاشتن پسورد روی فلش مموری کار خاصی نداره که کافیه نرم افزار مربوط به قفل گذاری رو دانلود کنی . با اون نرم افزار روی فلش مموری رمز بزاری . اما باید خدمتتون عرض کنم که امروز توی این آموزش قصد دارم آموزش گذاشتن پسورد روی فلش مموری بدون نرم افزار خاص رو براتون آموزش بدیم.

قابلیت BitLocker To Go که در ویندوز 7 ارائه شده قابلیتی فوق العاده جذاب و کارآمد بوده با استفاده از این قابلیت ویندوز سون شما می توانید داده های خود را که در ابزار قابل حمل ذخیره کرده اید رمز دار کنید در این اموزش نحوه رمز دار کردن(پسورد گذاری) درایو فلش خود را توسط این قابلیت، نحوه اینکه آیا داده ها رمز دار شده اند و این که رمز را از درایو پاک کنید خواهید آموخت.

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 8 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀