شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 

فریب نخورید

برای آپدیت کردن درایورهای خود به هیچ نرم افزار خاصی نیاز ندارید بنابراین نباید فریب کسانی را بخورید که می‌خواهند برنامه‌ای را به شما بفروشند یا شما را بترسانند.

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

وقتی صحبت از خرید کارت گرافیک می شود اطلاعات مختلف و پیچیده ای به میان می آید که ممکن است هر کسی از آنها سر در نیاورد. برای همین حتی گاهی فروشندگان هم از این پیچیدگی اطلاعات، برای مناسب جلوه دادن بعضی مدل ها سو استفاده می کنند.

اگر جزو کسانی هستید که علاقه یا فرصت کافی برای انتخاب یک کارت گرافیک مناسب ندارند این تصویر به خوبی مشکل را حل می کند. سیستم نامگذاری پردازشگرهای گرافیکی انویدیا به گونه ای است که به راحتی از روی نام مدل نمی توان به قدرت و بازدهی اش پی برد. اما این اطلاعات به خوبی در این تصویر مشخص شده است.


البته برای کاربران حرفه ای شاید این نمودار معیار مناسبی نباشد چرا که هر کدام از کارت ها برای پردازش های گرافیکی ویژه ای مناسب تر هستند. اما برای کسی که به دنبال کاربردهای خاص گرافیکی نیست، این نمودار راحت ترین معیار را فراهم می کند.

اگر هم از طرفداران AMD هستید شماره مدل آنها تا حد زیادی کمک کننده است. چرا که نامگذاری مدل های این شرکت تا حد زیاد منطقی است و معمولا کارت هایی که عدد بالاتری دارند از قدرت بیشتری برخوردار هستند. در نهایت هم هنگام خرید، این صفحه به مقایسه شما کمک زیادی خواهد کرد.

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد