شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا

شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

احتمالاً نیازی به معرفی سایت یوتیوب (YouTube) نباشد معروفترین و بزرگترین دایرکتوری کلیپ های ویدیویی وب با نزدیک به ۱۰۰ میلیون بازدید کننده در روز که به گفته خودشان ۹۰ درصد ویدیوهای سراسر اینترنت را جمع آوری کرده اند!

اما چگونه می توان کلیپهای ویدیویی یوتیوب را دانلود کرد؟!

سایت یوتیوب به طور پیش فرض امکانی را برای دانلود ویدیوها پیش بینی نکرده است و نمی توان مستقیماً ویدیوهای موجود در سایت را از آن دانلود کرد اما ابزارها و روشهایی هستند که ما به کمک آن می توانیم ویدویهای این سایت و همچنین سایتهای مشابه دیگر مانند گوگل ویدیو را دانلود کنیم که در زیر به شرح آن می پردازیم.

روش اول: شما می توانید به یکی از سایتهای Keepvid.com یا Videodownloader.net و یا Savevid.com بروید و لینک مورد نظر ویدیو خود را که از سایت یوتیوب دریافت کرده اید، در نوار بار مربوط به این سایت ها کپی کنید تا لینک مستقیم دانلود کلیپ مورد نظر را دریافت کنید.

البته سایتهای مشابه زیادی وجود دارند که ما برخی از معروفترین‌ها را معرفی کردیم. شما با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید سایتهای مشابه بسیاری را پیدا کنید.

روش دوم: این روش به درد کاربران مرورگر فایر‌فکس و اپرا می خورد. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می کنید ابتدا از اینجا افزونه مورد نظر را دانلود کنید، اکنون برای دانلود کلیپ مورد نظر خود در یوتیوب کافی است در صفحه ی مربوط به تماشای یک ویدیو، بر روی یکی از گزینه های Download as MP4 و یا Download as HD کلیک نمایید. همانند عکس زیر:

 

 

افزونه دیگری که برای مرورگر فایرفاکس وجود دارد، Video DownloadHelper است که می توانید پس از نصب آن بر روی مرورگر فایرفاکس، به آسانی کلیپ های ویدیویی یوتیوب را دانلود کنید.

همچنین، اگر از مرورگر اپرا استفاده می کنید از اینجا و یا از اینجا ، Widget مذکور را دنلود و نصب کنید. توضیحات دانلود کلیپ نیز عیناً مانند فایرفکس است.

توجه: همانطور که در بالا نیز اشاره شد این روشها در سایتهای مشابه مانند گوگل ویدیو نیز کابرد دارند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀