شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

دیگر نگران سوختن و خراب شدن فلش مموری های خود هنگام جدا سازی از کامپیوتر نباشید، چرا که نرمافزار «یو‌اس‌بی سیفلی» USB Safely Remove شما را از قطع ارتباط حافظه جانبی با کامپیوتر مطمئن می‌سازد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از برنا، در چند سال اخیر حافظه‌های جانبی همانند دیگر قطعات سخت‌افزاری پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند. یکی از معروف‌ترین این محصولات، حافظه‌هایی قابل حمل با نام حافظه‌های فلش یا کول دیسک‌ها هستند.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

چند ترفند کاربردی در یاهو مسنجر

چگونه از شر افراد مزاحم در یاهو مسنجر خلاص شویم ؟؟؟

چت همزمان با چند نفر ؟؟؟

با چه کسانی چت کرده اند ؟؟

طریقه لاگین شدن سریع ؟؟؟

چگونه در ياهو مسنجر با هك مقابله كنيم؟


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

مایکروسافت همزمان با عرضه ویندوز ویستا ، آفیس 2007 خود را عرضه کرد. در این بسته نرم افزار ، Microsoft Word 2007 نیز با تغییرات فراوان و قابلیتهای جدید نیز منتشر شد. همچنین بسیاری از کاربران ویندوز XP نیز Word 2007 را بر روی سیستم های خود نصب کرده اند. طبعأ با عرضه هر نرم افزار جدید ، ترفندهای جدیدی نیز به آن افزوده میشود. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ترفند جدید و در عین حال جالب و بامزه که به شکل مخفی در نرم افزار Microsoft Word 2007 گنجانده شده است بپردازیم

بدین منظور:
نرم افزار Microsoft Word 2007 را اجرا نمایید.
اکنون در یک صفحه خالی عبارت زیر را وارد نمایید و سپس Enter بزنید:

()lorem=

(دقت نموده که مساوی را تایپ کنید و این متن را نیز کپی نکنید و تنها در محیط Word تایپ نمایید)
خواهید دید که پس از زدن Enter جملات عجیب و غریبی بر روی صفحه ظاهر میشود!



دقت نمایید که تعداد سطور و پاراگراف های نمایش داده شده نیز به شکل دستی توسط خود شما قابل تنظیم است به فرمول زیر:

(تعداد سطر ها , تعداد پاراگراف ها)lorem=

به عنوان مثال برای 6 پاراگراف و 20 سطر خواهیم داشت:

(6,20)lorem=

با این کار جالب میتوانید دوستان خود را تقریبأ شگفت زده کنید!

در خصوص متنی که تقریبأ غیرقابل تشخیص است نیز باید گفت این عبارت ها که Lorem Ipsum نام دارد خود تاریخچه پیچیده ای دارد. تنها ذکر این نکته ضروری است که Lorem Ipsum متونی است که معمولأ به هنگام ساخت صفحات سایت ها و سایر پروژه ها به شکل پیش فرض و به عنوان مثالی از متن قرار میگیرد.

..............................................

حتی در درون نرم افزارهای بزرگ و معروفی مانند Office نیز ممکن است نکات مخفی آمیخته به طنزی وجود داشته باشد که بسیاری از افراد از آن بی خبرند. هم اکنون قصد داریم ترفندی مخفی را برای شما بازگو کنیم که با استفاده از آن میتوانید یکی از آن شوخی های مخفی موجود در برنامه Microsoft Word را نمایان سازید.




برای این کار:
ابتدا برنامه Microsoft Word 2003 را اجرا کنید.
پس از بازشدن یک صفحه سفید در هر جایی از صفحه که مد نظرتان بود عبارت زیر را عینأ تایپ کنید:

(rand(200,99=

دقت کنید این متن را تایپ نمایید و از Copy و Paste آن بپرهیزید.
همین اینک شاهد یک اتفاق جالب خواهید بود!
(ترجمه جمله، "روباه قهوه ای سریع روی سگ تنبل پرید" میباشد

منبع : محشر

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

شاید تاکنون برای شما این سوال مطرح شده باشد که علت افت ناگهانی سرعت کامپیوتر و کند کار کردن آن چیست و برای بهبود و یا افزایش سرعت آن می بایست چه اقدام و یا اقداماتی را انجام داد ؟ پاسخ به سوال فوق متغیر بوده و ممکن است دلایل متعددی در این رابطه وجود داشته باشد . در برخی موارد ممکن است با رعایت برخی نکات ساده در خصوص نحوه نگهداری سیستم مشکل برطرف گردد و در موارد دیگر ممکن است مجبور به ارتقاء سیستم و یا تعویض قطعات مسئله دار گردیم . در ادامه به برخی نکات اولیه به منظور بهبود کارآئی سیستم اشاره می گردد .
▪ اجرای دقیق Scan disk : وجود اشکال در فایل های ذخیره شده بر روی هارد دیسک ممکن است کاهش کارآئی سیستم و بروز اشکالات فیزیکی هارد دیسک را بدنبال داشته باشد . با اجرای برنامه Scan disk می توان تعداد زیادی از خطاهای موجود بر روی هارد دیسک را برطرف نمود . برنامه فوق بررسی لازم در خصوص وجود اشکالات فیزیکی بر روی هارد دیسک را نیز انجام خواهد داد . بخاطر داشته باشید که با توجه به ظرفیت هارد دیسک نصب شده بر روی کامپیوتر ، فرآیند بررسی وضعیت هارد دیسک می تواند مدت زمان زیادی بطول انجامد و نمی بایست در این فاصله عملیات خاصی را انجام داد .
▪ حذف فایل های موقت موجود بر روی هارد دیسک : فایل های موقت به آندسته از فایل ها اطلاق می گردد که معمولا" پس از نصب یک برنامه همچنان بر روی هارد دیسک باقی می مانند و می توان بدون نگرانی اقدام به حذف آنان نمود .


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

با ترفندی که امروز براتون میذارم شما میتونید که با تایپ کردن بر روی کیبورد یا همون صفحه کلید کامپیوتر خود را روشن نمایید. البته این قابلیت در کامپیوترها بر متفاوت بودن مادربوردها متغیر است ولی معمولا بیشتر مادربوردها از جمله گیگا این قابلیت را دارد. آموزش اجرا: …

۱٫ابتدا باید وارد بایوس سیستم خود شود بدین منظور هنگامی که کامپیوتر خود را روشن مینمایید قبل از آنکه وارد ویندوز شوید دکمه Delete را بزنید تا وارد محیط بایوس شوید.

۲٫شما باید بر روی منو (Power Management setup) رفته و اینتر را بزنید. این منو در بیشتر مادربوردها منو چهارم میباشد. البته ممکن است که همچنین منویی را پیدا نکنید پس بنابراین بدنبال منوی مشابه آن بگردید.

۳٫سپس منوی (Power by Keyboard) را انتخاب نمایید. در حالت معمول باید روبروی این منو عبارت Disabled نمایش داده شده باشد.

۴٫سپس با استفاده از دکمه (Page Down) کیبود خود، عبارت Disabled را به Password تغییر دهید. سپس اینتر را فشار دهید و پسورد خود را تایپ نمایید و اینتر را فشار دهید و دوباره باید پسورد را تکرار کنید و اینتر را فشار دهید.(همانطور که اشاره شد ،بعضی از مادربوردها عبارت Password را ندارند پس شما باید عبارت Any Key را انتخاب نمایید و در این حالت شما میتوانید با یک کلید کامپیوتر خود را روشن نمایید.)

۵٫حال دکمه Escape را که در گوشه ی بالا در سمت چپ کیبورد قرار دارد را بزنید و منو Save and Exit را انتخاب نمایید و دکمه (Y) را به نشانه Yes فشار دهید و از محیط بایوس خارج شوید.

منبع : سی پنل

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

فرض کنید که در حال گشت‌و‌گذار در محیط وب هستید و قصد دارید تا یک عمل ریاضی نظیر جمع یا تفریق را انجام دهید. شاید سریع‌ترین راهی که به ذهن می‌رسد استفاده از ماشین حساب ویندوز باشد. اما باید بدانید که می‌توانید از این نیز سریع‌تر عمل کنید! در این ترفند قصد داریم نحوه استفاده از نوار آدرس مرورگر اینترنت به عنوان یک ماشین حساب را برای شما بازگو کنیم. به طوری که بدون نصب هرگونه افزونه‌ای و در هر مرورگر دلخواهی، می‌توانید عملیات ریاضی را در قسمت نوار آدرس مرورگر انجام دهید و جواب بگیرید.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: شنبه 21 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid


تیم Gmail به صورت اشتباهی ویدئویی را بر روی یوتیوب منتشر کرد که در آن یکی از اعضای تیم در مورد طراحی جدید این سرویس ایمیل توضیح می دهد.

بر اساس گزارش digitaltrends در این ویدئو که به صورت اتفاقی توسط یکی از کاربران یوتیوب مشاهده و دانلود شده و سپس بار دیگر بر روی یوتیوب قرار گرفته است، جیسون کورنول، یکی از اعضای تیم طراحی گوگل می گوید: "طی این مدت به سختی مشغول کار بودیم تا چهره ای جدید برای Gmail ارائه کنیم. ما به کلی طراحی Gmail را تغییر داده‌ایم."

تغییرات ایجاد شده در Gmail در نگاه اول کوچک به نظر می رسد اما طرح جدید انعطاف پذیری را در آن بسیار بالا برده و چهره ای شبیه به گوگل پلاس به آن داده است. هنوز مشخص نشده است که آیا این تغییرات همزمان با ادغام Gmail با گوگل پلاس اعمال خواهد شد یا پیش از آن.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid
Remove Restriction Tools

معرفی برنامه هایی که توسط انها میتوانید قسمتهای حذف شده یا غیر فعال شده را به حالت اولیه برگردانید .
مثل : folder option و رجیستری و Task Manager و Hidden F iles و پنجره Run و Windows Firewall و show desktop و show taskbar و حذف اتوران و Group policy و ....
برنامه isReset 
حتما با ویروسهایی که فایلهای شما را به صورت سیستمی و پنهان در می آورند برخورد کرده اید. این ویروسها را با آنتی ویروس می توان از بین برد ولی برگرداندن فایلها به حالت عادی کار ساده ای نیست. با استفاده از این برنامه می توانید این فایلها را به حالت عادی برگردانید. برای این کار باید فایل یا فولدرهایی که به صورت سیستمی در آورده اند را به روی پنجره این برنامه کشیده و بر روی دکمه Reset کلیک کنید.

 

معرفی برنامه هایی که توسط انها میتوانید قسمتهای حذف شده یا غیر فعال کنید

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

فارسی ساز ویندوز مدیاپلیر نصب اتوماتیک و سریع !

فارسی ساز ویندوز مدیا پلیر

( شما می توانید براحتی تمام منوها و پیغامهای ویندوز را فارسی کنید )

 

 

فارسی ساز ویندوز xp



نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

صد داریم تا هم اکنون یک ترفند بسیار هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم! با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید به شکل مخفیانه ، دوربین های مداربسته نصب شده بر مکانهای امنیتی و سری را مشاهده کنید. مکانهایی اعم از نیروگاههای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی ، کارخانه های خارجی ، شرکتهای پتروشیمی خارجی و .... .جالب اینکه این عمل مخفیانه از طریق جستجوگر معروف گوگل فراهم شده است. همچنین امکان مشاهده لحظه به لحظه بشکل عکس و همین طور با تغییر زاویه و بزرگنمایی نیز وجود دارد.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



برای این کار:
به موتور جستجوی گوگل بروید. (www.google.com)
اکنون دستور زیر زیر را Copy & Paste کرده و جستجو نمایید:
inurl:"ViewerFrame?Mode="

0
حال گوگل نتایجی را برای شما مشخص میکند. کافی است به هر یک از لینکهای موجود کلیک کنید تا به یکی از دوربینهای مداربسته امنیتی مراجعه کنید.
با استفاده از ابزار کنار صفحات میتوانید نمایش دوربین را تغییر دهید.
لازم به ذکر است میتوانید تا صفحات زیادی پیشروی کنید و لینکهای متعددی را چک و دوربینهای هر یک را مشاهده کنید.

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 15 صفحه بعد