شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 

اگر متوجه شده باشید هر بار نرم افزار را بازمیکنید .

یه صفحه برای برقراری به اینترنت واسه اپدیت نرم افزار می اد .

برای رفع این مشکل تا از شر وصل شدن به اینترنت خلاص شوید.

قراردادم امیدوارم ازان استفاده کرده باشید.

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 حال که اسکایپ با Live Messenger ویندوز و همچنین با سرویس Outlook ترکیب شده از همیشه محبوب تر شده است. در اسکایپ قابلیت های پنهانی وجود دارد که کمتر کسی با آن آشناست. با کمک آنها این برنامه قدرتمندتر شده است.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: دو شنبه 16 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 با توجه به اینکه امنیت شبکه اجتماعی فیس بوک در حفظ اطلاعات شخصی افراد بسیار بالاست اما شاید در بعضی موارد و بنا به دلایل دیگری مایل به حذف کردن اکانت خود یا فقط غیر فعال کردن آن باشید اما ندانید چگونه ولی ما به شما میگوییم.

 

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: دو شنبه 16 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 شاید این سوال هنگام انتخاب نوع ساختار پارتیشن بندی سیستم تان برای شما هم پیش آمده باشد که اگر در ساختار NTFS باشند بهتر است یا اگر در ساختار FAT32 ؟ کدام یک از امنیت بالاتری برای پارتیشن بندی داده های داخلی  برخوردارند ؟ یا به عبارت دیگر اصلا تفاوت NTFS و FAT32 در چیست؟البته همه ی ما کم و بیش در این مورد اطلاعاتی داریم اما هدف ما از ارائه ی این مطلب بررسی بیشتر آنها بوده است .

 

.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: دو شنبه 16 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 این روش در زمانی به کار میرود که ایمیل های تبلیغاتی زیاد داشته باشید و خودم که از ایمیل های تبلیغاتی یا به دردنخور متنفرم و خب برای اینکه شما هم مثل من از شر این ایمیل ها راحت بشید تغییرات زیرا در جیمیل خود اعمال نمایید تا از شر اینگونه ایمیل ها راحت بشید .

۱ ) برای اینکار وارد جیمیل خود شده و مانند تصویر زیر بر روی  Mail Options کلیک نمایید .

 

 

 

2 ) از منوی سمت چپ بر روی Filters کلیک نمایید و سپس در ستون میانی بر روی Add  کلیک نمایید .

 

 

1 –  در کادر روبروی عبارت Filter Name اسمی برای فیلتر خود انتخاب نمایید .

 2 – در این قسمت میتوانید تمامی کادرها را پر نمایید یا مثل تصویر زیر فقط ایمیل دریافتی را وارد نمایید .

توضیخات لازم :

:.: Sender = نامه های دریافتی

:.: Recipient = نامه های ارسال شده

:.: Subject = موضوع

:.: Email Body = محتوای ایمیل

 3 – در این قسمت باید یک پوشه انتخاب نمایید تا ایمیل های فیلتر شده درون آن قرار گیرد . در صورتی که میخواهید ایمیل های تبلیغاتی پس از دریافت حذف شوند بر روی Trash قرار دهید .

 4 – و در آخر بر روی Save کلیک نمایید .

 

* برای فیلتر کردن ایمیل های بیشتر میتوانید همین مراحل بالا را دوباره سر بگیرید .

* از قرار دادن ایمیل های تکراری در فیلترها جلوگیری کنید .

با تشکر فراوان

 

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: شنبه 30 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

آموزش فعال کردن   3.5 NET Framework. و  2 NET Framework. به صورت آفلاین یعنی بدون اتصال به اینترنت با استفاده از خود DVD ویندوز 8 - با توجه به اینکه برخی از برنامه قدیمی برای اجرا و نصب نیاز به نسخه های قبلی   NET Framework. دارند.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 به گزارش شگفت انگیز : اغلب نرم افزارهایی که از وب سایت ها دانلود می شوند، نیازمند شماره سریال (Serial Number) هستند. گاهی اوقات، یافتن شماره سریال برای نرم افزار ها بسیار مشکل و وقت گیر است. در این قسمت از سری ترفندها با ترفندی فوق العاده ای در گوگل آشنا می شویم که به شما امکان می دهد، شماره سریال هر نرم افزاری را پیدا کنید.

عبارت «۹۴FBR» بخشی از Activation Key نسخه Pro نرم افزار آفیس ۲۰۰۰ محسوب می شود که به صورت بسیار گسترده ای برای دور زدن مشکل فعال سازی آفیس ۲۰۰۰ استفاده می شود. با جستجو کردن نام  نرم افزار در کنار عبارت ۹۴FBR با نتایجی مواجه می شوید که در آن ها شماره سریال نرم افزار مورد نظر شما درج شده است. برای استفاده از این ترفند تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

گام اول: به وب سایت گوگل بروید.

گام دوم: عبارت Software 94FBR را تایپ کنید.

به جای عبارت Software، نام نرم افزار را بنویسید. برای مثال اگر به دنبال شماره سریال نرم افزار Nero هستید، بنویسید: Nero 94FBR

گام سوم: حالا کلید اینتر را بفشارید تا مانند تصویر زیر شماره سریال نرم افزارتان را بیابید.

منبع : شگفت انگیز

 

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

فرض کنید ستونی از متن (Text) داریم که به وسیله Tab از هم جدا شده اند و می خواهیم این متن های جدا افتاده از هم را در یک جدول (Table) مرتب سازیم.اما باید چه کنیم ؟ امروز در این مقاله قصد دارم برای شما  به معرفی قابلیتی کاملا کاربردی در برنامه word 2013 کمپانی مایکروسافت ؛ بپردازم که مشکل عنوان شده بالا را نیز رفع می کند.در واقع قصد دارم قابلیت ” Text to a Table and a Table to Text” را معرفی کنم ؛ یعنی تبدیل سازی متن به جدول و تبدیل سازی جدول به متن.این قابلیت برای تبدیل متن هایی به کار می رود که به وسیله کاراکترهای خاص مثلا کلید Tab از یکدیگر جدا شده اند.بسیار خوب ؛ بپردازیم به آموزش !


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

ويندوز سیستم عامل جديد مايکروسافت توانسته در مدت کوتاهي جايگاهي خوبي را به دست بياورد و همچنين سود زيادي را براي اين شرکت فراهم کند.

اما نمي توان به طور کلي ويندوز 7 را فراموش کرد و تنها از ويندوز 8 استفاده کرد چرا که ويندوز 7 هم داراي مزايايي ايست که آنها را نمي توان در ويندوز 8 پيدا کرد.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

همه ما از نسخه های قفل شکسته، Crack، یا Serial های کپی برای رجیستر کردن این نرم افزار استفاده میکنیم، به همین دلیل اگر نرم افزار آپدیت شود، متوجه غیرقانونی بودن رجیستر خود شده و غیر فعال خواهد شد! مشکلی که حتما شما هم حداقل یک بار با آن مواجه شده اید.

 

نرم افزار IDM به طور منظم و تقریبا هفته ای یک بار به صورت خودکار سرور خود را چک میکند و اگر نسخه جدیدی ارائه شده باشد، پنجره ای باز شده و به شما پیشنهاد میکند که نرم افزار را آپدیت کنید. اما آپدیت کردن همان و غیر فعال شدن نرم افزار همان! بنابر این هرگز نباید بعد از نصب و رجیستر کردن، آن را آپدیت کنید.

 

اگر این اعلان های مداوم نرم افزار IDM در مورد آپدیت برای شما هم آزار دهنده است، در این مقاله روشی را آموزش میدهیم که میتوانید جلوی این کار را بگیرید. این کار از طریق رجیستری انجام میشود.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد