شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 در چند اسکرین شات از صفحه دسک‌تاپ یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز ٩، تصویری روشن از آن‌چه قرار است ویندوز ٩ باشد را به ما نشان می‌دهد.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: جمعه 21 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 یکی از راههای بالا بردن امنیت و سرعت در دستگاه های ذخیره سازی تغیر فرمت آن ها از FAT32 به NTFS است. این نوع فرمت به خاطر کارایی های که دارد می تواند امنیت و سرعت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ فرمت های که برای فلش مموری ها وجود دارد اغلب FAT32 است این نوع فرمت یک سیستم فایل ۳۲ بیتی است که می تواند کلاسترهای بیشتری را نسبتبه سیستم های فایلی قدیمی تر آدرس دهی کند. در ضمن این فرمت از پارتیشن های تا ۸ ترابایت پشتیبانی می کند.

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

برای همه‌مان پیش آمده. وسط جلسه یا در میان راه و یا سر کلاس هستیم که باتری دارد تمام می‌شود. شارژر را هم جا گذاشته‌اید و یا جایی هستید که پریز برق در دسترس نیست. کارتان هم هنوز تمام نشده، امید را از دست ندهید.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 اگه یه لپ تاپ خام داشته باشید یعنی تازه خریده باشید که ویندوز روش نباشه و شما بخواین روش ویندوز نصب کنید ، تو یه قسمت که مربوط به پارتیشن بندی میشه باید سایز درایو ها یا همون پارتیشن ها رو مشخص کنید . پارتیشن C برای ویندوز و دو یا چند تا پارتیشن یا درایو دیگه برای ذخیره فایل های صوتی و تصویری و غیره . ویندوز رو نصب میکنید و بالا میاد شما هم خوشحال و شنگول از اینکه همه چی درست پیش رفته و هیچ مشکلی وجود نداره . میرید تو My Computer می بینید غیر از پارتیشن C و درایو DVD ، پارتیشن دیگه ای نیست .


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ احتمال پاک شدن پارتیشن بعد از نصب ویندوز کمه اما به هر حال این مسئله می تونه به یه کابوس تبدیل بشه .


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

وای فای هر دو لپ تاپ را روشن کنید.

 

از منوی استارت، open Network and Sharing Centerبروید پنجره Network and Sharing Centerظاهر خواهد شد روی Setup up a new connection کلیک کنید سپس روی Set up a wireless ad hoc network رفته و Next را بزنید.

 

به این ترتیب add-hoc comectiam ایجاد می شود

در لپ تاپ تون روی کانکشن ad-hoc ایجاد شده کلیک کرده و connect را بزنید در هر لپ تاپ از قسمتNetwork and Sharing Center باید network group تغییر دهید.

 

Password protected sharing را خاموش کنید برای انجام این کار وارد Network and Sharing Center شده و ازسمت چپ روی Change advance Sharing Settings کلیک کنید:

 

گزینه Turn Off password protected sharing را انتخاب و Save Changes را بزنید.

 

اکنون Network and Sharing Center را باز کنید. روی network connection ،کلیک کنید پنجره Network باز می شود و سیستم های متصل را نمایش خواهد می شود.

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

اسکایپ نرم افزار ارتباطی محبوبی است که اکنون متعلق به مایکروسافت است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با افرادی که در لیست دوستانتان قرار دارند ارتباط نوشتاری، دیداری یا شنیداری داشته باشید. اما هنگامی که از گزینه چت نوشتاری استفاده می کنید تمامی مکالمات شما به صورت پیش فرض ذخیره می شوند. این بدان معناست که تمامی مکالمات نوشتاری شما به افراد مختلف تا زمانی که شما آنها را پاک نکنید بر روی کامپیوترتان ذخیره می شوند.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

اگر به هر دلیل از فیس‌بوک بازی خسته شده‌اید و می‌خواهید به طور کلی از شر فیس‌بوک خلاص شوید، این راهنما که در دو قسمت منتشر می‌شود به شما کمک می‌کند به صورتی موثر اطلاعات و ردپای خود را از دنیای مجازی پاک کنید.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

  تا به حال شده بخواهید بر روی فلش مموری خود پسورد بگذارید ؟؟ امروز قصد داریم توی این پست روش گذاشتن پسورد روی فلش مموری رو براتون آموزش بدم. البته شاید بگین که گذاشتن پسورد روی فلش مموری کار خاصی نداره که کافیه نرم افزار مربوط به قفل گذاری رو دانلود کنی . با اون نرم افزار روی فلش مموری رمز بزاری . اما باید خدمتتون عرض کنم که امروز توی این آموزش قصد دارم آموزش گذاشتن پسورد روی فلش مموری بدون نرم افزار خاص رو براتون آموزش بدیم.

قابلیت BitLocker To Go که در ویندوز 7 ارائه شده قابلیتی فوق العاده جذاب و کارآمد بوده با استفاده از این قابلیت ویندوز سون شما می توانید داده های خود را که در ابزار قابل حمل ذخیره کرده اید رمز دار کنید در این اموزش نحوه رمز دار کردن(پسورد گذاری) درایو فلش خود را توسط این قابلیت، نحوه اینکه آیا داده ها رمز دار شده اند و این که رمز را از درایو پاک کنید خواهید آموخت.

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 8 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

کد پروژه: PA-64
موضوع پروژه:

نمودار نیروی گریز از مرکز

گروه پروژه: لیست انواع پایان نامه ها
تعداد مشاهدات: 11
قیمت: 40000 (قیمت به ریال)
قالب فایل: Word.excel

 تعداد درخواستی

 2

تعداد صفحات وورد: 1

همراه با نمودار در فایل ایکسل

جهت سفارش لطفا به ایمیل: azarsahandkaya@yahoo.com  و یا با این شماره تماس بگیریید: 09358738743

 

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

کد پروژه: PA-63
موضوع پروژه:

چرخ دنده ها

گروه پروژه: لیست انواع پایان نامه ها
تعداد مشاهدات: 123
قیمت: 40000 (قیمت به ریال)
قالب فایل: Word

 تعداد درخواستی

 3

تعداد صفحات وورد: 9

جهت سفارش لطفا به ایمیل: azskaya@yahoo.com  و یا با این شماره تماس بگیریید: 09026226030

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد