شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 اصولا به هر سی پی یویی که دو هسته داشته باشد، Dual Core گفته میشه. اما Core2Duo یک برند تجاری مربوط به شرکت اینتل هست. سی پی یوهای Core2Due هم Dual Core هستند - یعنی دو هسته دارند. این دو با هم قابل مقایسه نیستند، مثل این هست که بپرسید فرق اتومبیل با بنز در چیه؟!


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: شنبه 15 آذر 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 در نسخه های جدید این پلیر شاهد تبلیغاتی در کنار آن هستیم، که باعث مصرف شدن اینترنت و دردسر بعضی از کاربران می شود، در این مطلب روشی ساده برای غیرفعال کردن تبلیغات Kmplayer به شما آموزش دهیم.

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: دو شنبه 26 آبان 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

نسخه دوم جایگزین شد.

کسانی که با نسخه قبلی مشکل داشتند این نسخه را امتحان کنند.

قبل از ورود ویندوز. 8 مایکروسافت و برخی کارشناسان این ویندوز را یک انقلاب در صنعت رایانه و نرم افزار دانستند.اما متاسفانه با گذشت حدود ۱ سال هنوز این انقلاب را تجربه نکردیم! درواقع کاربران ویندوز هنوز این نسخه را لایق جایگزینی ویندوز۷ نمی دانند. تعداد کاربران ویندوز۸ به تازگی با اخلاف اندک از ویندوز ویستا پیشی گرفته که این رقم بسیار پایینی است و این نشان می دهد که ویندوز۸ هنوز راه زیادی تا فراگیر شدن پیش رو دارد و برای این امر دلایلی زیادی وجود دارد.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

فریب نخورید

برای آپدیت کردن درایورهای خود به هیچ نرم افزار خاصی نیاز ندارید بنابراین نباید فریب کسانی را بخورید که می‌خواهند برنامه‌ای را به شما بفروشند یا شما را بترسانند.

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 قبلا  توضیح دادیم که ISP یا شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی چیه و چطور باید یک شرکت سرویس دهنده انتخاب کنیم . امروز می خوام انواع مودم رو به طور مختصر و مفید توضیح بدم و اینکه چه نوع مودمی به درد شما می خوره .


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: دو شنبه 28 مهر 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

● روش تایپ اعداد با فونت فارسی در word:
با تنظیمی که در زیر می آید می توانید اعداد را در میکروسافت ورد به صورت فارسی تایپ کنید. البته معمولا من خودم اعداد را با همون فونت های انگلیسی تایپ می کنم و دیدم که اکثر دوستانم هم این کار رو انجام می دهند. دلیل عدم استفاده از فونت های فارسی برای اعداد این است که بعضی مواقع در نوشتن صفحات وب تداخل پیش می آید. چون این فونت های اعداد به ظاهر فارسی در واقع فونت های عربی هستند.

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: سه شنبه 22 مهر 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 مايکروسافت بصورت رسمي از نسخه‌ي بعدي سيستم‌عامل ويندوز با نام Windows 10 رونمايي کرد! وقتي همه فکر مي‌کردند که نسخه‌ي بعدي ويندوز با نام ويندوز ۹ منتشر خواهد شد، مايکروسافت عدد ۱۰ را براي ويندوز بعدي انتخاب کرد. اين سيستم‌عامل با نام رمز Windows TH و نام‌هاي ديگري همچون Windows X، Windows One نيز شناخته مي‌شد. اما چه تغييراتي در ويندوز ۱۰ اعمال شده است؟

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 در اینجا من یک مختصری در باب اسامی سی‌پی‌‌یو برایتان می‌گویم.


دو شرکت بزرگ آمریکایی هستند که در دنیا سی‌پی‌یو (برای کامپیوترهای شخصی) درست می‌کنند. یکی 
intelاست و دیگری AMD. عمده محصولاتی که در ایران در دسترس است و معروف است؛ از اینتل است. در اینجا من هم بیشتر راجع به اینتل حرف خواهم زد. ضمن اینکه کمپانی‌های دیگری هم هستند که سی‌پی‌یو تولید می‌کنند. مثلا nvidia که کار اصلی‌اش تولید کارت‌های گرافیکی (مانند سری جیفورس) است؛ اما سی‌پی‌یوهای ضعیف ARM را هم تولید می‌کند که همانطور که می‌دانید، مخصوص موبایل و تبلت‌های ضعیف است. 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

ویندوز ۸.۱ هم‌اکنون از صفحه‌ نمایش‌ها تا حداکثر رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و مقیاس بندی صفحه در این ویندوز بر اساس رزولوشن صفحه نمایش تنظیم می‌شود. امروز PCPortal فاش کرده که مایکروسافت پشتیبانی از رزولوشن‌های 8K و مقیاس‌بندی بهتر DPI را در ویندوز ۹ با شماره ساخت ۹۸۳۲ اضافه کرده است

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 گوگل به تنظیمات ایمنی خود چیز تازه‌ای نیفزوده است اما با ارائه یک پانل جدید، کاربران را تشویق و راهنمایی می‌کند تا پنج گام مهم امنیتی را برای حفظ امنیت حساب‌های خود بردارند.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد