شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

چند ترفند کاربردی در یاهو مسنجر

چگونه از شر افراد مزاحم در یاهو مسنجر خلاص شویم ؟؟؟

چت همزمان با چند نفر ؟؟؟

با چه کسانی چت کرده اند ؟؟

طریقه لاگین شدن سریع ؟؟؟

چگونه در ياهو مسنجر با هك مقابله كنيم؟


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

شاید تاکنون برای شما این سوال مطرح شده باشد که علت افت ناگهانی سرعت کامپیوتر و کند کار کردن آن چیست و برای بهبود و یا افزایش سرعت آن می بایست چه اقدام و یا اقداماتی را انجام داد ؟ پاسخ به سوال فوق متغیر بوده و ممکن است دلایل متعددی در این رابطه وجود داشته باشد . در برخی موارد ممکن است با رعایت برخی نکات ساده در خصوص نحوه نگهداری سیستم مشکل برطرف گردد و در موارد دیگر ممکن است مجبور به ارتقاء سیستم و یا تعویض قطعات مسئله دار گردیم . در ادامه به برخی نکات اولیه به منظور بهبود کارآئی سیستم اشاره می گردد .
▪ اجرای دقیق Scan disk : وجود اشکال در فایل های ذخیره شده بر روی هارد دیسک ممکن است کاهش کارآئی سیستم و بروز اشکالات فیزیکی هارد دیسک را بدنبال داشته باشد . با اجرای برنامه Scan disk می توان تعداد زیادی از خطاهای موجود بر روی هارد دیسک را برطرف نمود . برنامه فوق بررسی لازم در خصوص وجود اشکالات فیزیکی بر روی هارد دیسک را نیز انجام خواهد داد . بخاطر داشته باشید که با توجه به ظرفیت هارد دیسک نصب شده بر روی کامپیوتر ، فرآیند بررسی وضعیت هارد دیسک می تواند مدت زمان زیادی بطول انجامد و نمی بایست در این فاصله عملیات خاصی را انجام داد .
▪ حذف فایل های موقت موجود بر روی هارد دیسک : فایل های موقت به آندسته از فایل ها اطلاق می گردد که معمولا" پس از نصب یک برنامه همچنان بر روی هارد دیسک باقی می مانند و می توان بدون نگرانی اقدام به حذف آنان نمود .


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

با ترفندی که امروز براتون میذارم شما میتونید که با تایپ کردن بر روی کیبورد یا همون صفحه کلید کامپیوتر خود را روشن نمایید. البته این قابلیت در کامپیوترها بر متفاوت بودن مادربوردها متغیر است ولی معمولا بیشتر مادربوردها از جمله گیگا این قابلیت را دارد. آموزش اجرا: …

۱٫ابتدا باید وارد بایوس سیستم خود شود بدین منظور هنگامی که کامپیوتر خود را روشن مینمایید قبل از آنکه وارد ویندوز شوید دکمه Delete را بزنید تا وارد محیط بایوس شوید.

۲٫شما باید بر روی منو (Power Management setup) رفته و اینتر را بزنید. این منو در بیشتر مادربوردها منو چهارم میباشد. البته ممکن است که همچنین منویی را پیدا نکنید پس بنابراین بدنبال منوی مشابه آن بگردید.

۳٫سپس منوی (Power by Keyboard) را انتخاب نمایید. در حالت معمول باید روبروی این منو عبارت Disabled نمایش داده شده باشد.

۴٫سپس با استفاده از دکمه (Page Down) کیبود خود، عبارت Disabled را به Password تغییر دهید. سپس اینتر را فشار دهید و پسورد خود را تایپ نمایید و اینتر را فشار دهید و دوباره باید پسورد را تکرار کنید و اینتر را فشار دهید.(همانطور که اشاره شد ،بعضی از مادربوردها عبارت Password را ندارند پس شما باید عبارت Any Key را انتخاب نمایید و در این حالت شما میتوانید با یک کلید کامپیوتر خود را روشن نمایید.)

۵٫حال دکمه Escape را که در گوشه ی بالا در سمت چپ کیبورد قرار دارد را بزنید و منو Save and Exit را انتخاب نمایید و دکمه (Y) را به نشانه Yes فشار دهید و از محیط بایوس خارج شوید.

منبع : سی پنل

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

صد داریم تا هم اکنون یک ترفند بسیار هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم! با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید به شکل مخفیانه ، دوربین های مداربسته نصب شده بر مکانهای امنیتی و سری را مشاهده کنید. مکانهایی اعم از نیروگاههای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی ، کارخانه های خارجی ، شرکتهای پتروشیمی خارجی و .... .جالب اینکه این عمل مخفیانه از طریق جستجوگر معروف گوگل فراهم شده است. همچنین امکان مشاهده لحظه به لحظه بشکل عکس و همین طور با تغییر زاویه و بزرگنمایی نیز وجود دارد.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



برای این کار:
به موتور جستجوی گوگل بروید. (www.google.com)
اکنون دستور زیر زیر را Copy & Paste کرده و جستجو نمایید:
inurl:"ViewerFrame?Mode="

0
حال گوگل نتایجی را برای شما مشخص میکند. کافی است به هر یک از لینکهای موجود کلیک کنید تا به یکی از دوربینهای مداربسته امنیتی مراجعه کنید.
با استفاده از ابزار کنار صفحات میتوانید نمایش دوربین را تغییر دهید.
لازم به ذکر است میتوانید تا صفحات زیادی پیشروی کنید و لینکهای متعددی را چک و دوربینهای هر یک را مشاهده کنید.

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

حتمأ شما نیز میدانید که در داخل محیط ویندوز و در یک محیط خاص مانند دسکتاپ یا پوشه My Documents نمیتوان دو فولدر با نام یکسان ساخت. چرا که از نظر منطقی و آدرس دهی در داخل ویندوز این کار شدنی نیست. اما هم اکنون قصد داریم ترفندی ساده را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید در یک محل دو فولدر با یک نام کاملأ یکسان بسازید!

برای اینکار:


از طریق My Computer به محلی که قصد دارید دو فولدر با نام یکسان را بسازید بروید.
با راست کلیک و انتخاب New > Folder فولدر جدیدی ساخته و نام آن را به عنوان مثال titre rooz بگذارید.
همان طور که میبینید در این نام بین دو واژه rooz و titre یک فاصله توسط Space زده شده است.
حال مجددأ فولدر جدیدی ساخته و نام آن را این بار به صورت زیر قرار دهید:
واژه titre را تایپ کنید سپس کلید Alt را گرفته و عدد 255 را وارد کنید (از کلیدهای سمت راست کیبورد استفاده کنید) ، خواهید دید که یک فاصله تایپ خواهد شد. حالا واژه rooz را وارد کنید.
با این کار شما دو فولدر با نام یکسان دارید که ظاهرأ نام یکسانی دارند اما در کاراکترهای وارد شده تفاوت باطنی وجود دارد.

 

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

این آموزش رو بصورت یک فایل PDF آماده کردم که همراه با تصویر هم هستش و برای دانلود گذاشتمش.

دانلود

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

امروزه نرم افزارهای Portable یا به اصطلاح پرتابل (قابل حمل) به دلیل مزیت‏های خاصی که دارند از طرفداران زیادی برخوردارند. این گونه نرم افزارها نسخه‏های بدون نیاز به نصب برنامه‏های معمولی هستند که دارای کاربردهای گوناگونی می‏باشند. در سیستم‏هایی که محدود شده‏اند و امکان نصب برنامه وجود ندارد با استفاده از نسخه‏های پرتابل برنامه‏‏ها امکان اجرای آنها بدون نیاز به نصب وجود دارد. همچنین نرم افزارهای پرتابل را می‏توان در فلش دیسک ذخیره کرد تا در هر زمانی امکان اجرای مستقیم برنامه‏ها بدون نصب آنها فراهم باشد. برای دستیابی به نسخه‏های پرتابل برنامه‏ها راه‏های گوناگونی وجود دارد. می‏توان آنها را مستقیماً از اینترنت دانلود کرد. یا اینکه با استفاده از نرم افزارهای جانبی نظیر Thinstall به قابل حمل سازی برنامه‏ها پرداخت. اما در این ترفند قصد داریم به نحوه پرتابل کردن نرم افزارها با استفاده از نرم افزار معروف WinRAR بپردازیم. WinRAR را اکثر کاربران به عنوان یک نرم افزار فشرده ساز می‏شناسند اما با استفاده از این ترفند از آن می‏توان برای پرتابل کردن نرم افزارها نیز استفاده کرد.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد